Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 14:44 - Дали съм жена...
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4560 Коментари: 2 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Случи ми се и на мен да преживея нещо,което се случва с артистите, превъплатили се в отрицателни роли толково добре,че аудиторията ги възприема не каквито са в реалността ,а като героите им.Писателят измисля истории,които звучат достоверно,измисля много истории и накрая в живота става така,че започват да се отнасят скептично към това,което говори, дори и да е самата истина...Гледат го с недоверие и си имат едно на ум - този много умело лъже...измисля си!
Работата стигна до там,че се усъмниха,че не съм жена, а умело прикрит педераст под женски образ или зложелател,който иска да унижи личността,която му се доверява и да извърши злодеяние срещу него...Така е като си има човек опит от такива неща в живота - навсякъде гледа скептично и  като Тома Неверни на хората...
Още повече,че се научих сега,че съм имала мъжко мислене и направо си личало,че съм мъж,колкото и да се преструвам!Чак аз се усъмних какво съм...
Злото толково много се е просмукало между хората като черна материя,че никой почти не вярва на доброто ако то се появи някъде като самотен остров сред чернилката...
Вземат те за шарлатанин,лицемер,който непременно цели нещо, явявайки се с мирна и благовидна физиономия,която се възприема като поза!
За това е хубаво писателите да са с псевдоним...Недай си Боже някой малоумник да изтълкува думите  обратно на това,което е бил замисъла им - има и такива хора!
Така,че кръстът,който доброволно понасяш по пътя на славата и утвърждаването си може да излезе такъв,който води към разпятието...
 Та сега на думата - аз жена ли съм или не -ми жена съм,с всички особености,дори доста женствена,суетна,обичам мъжете и се вдъхновявам от тях,дори съм родила и дете!Доказва се и по медицински начин,че е мое,пък и си ми прилича по много неща.
Ще кажат ама някой може да се представя за теб...има случаи,видяла съм лично това в Интернет.Ами прави са донякъде хората...Какво да направим...Изводът е един - да те четат и да те примат като писател без пол, а ако искат да те опознаят като личност - да се запознаят лично и да си теглят съответните изводи.Сега се сетих за Жорж Санд,която си е била жена,но за да я възприемат равноправно на мъжете в онова време носела мъжко име,мъжки дрехи и се превъплъщавала в образа на мъж.То наистина ако пишеш не можеш понякога да си мекушавата жена,каквато ти е натурата,защото няма езикът да отива на темата, настроението или замисъла на творбата.Трябва да наденеш фрака и бомбето и да заговориш с мутирал глас...това е изкуството,то не е равно на живота,нещата там са преувеличени,украсени,дори странни за обяснение...Те са творчество!
Виктория Амора



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Не се коси, Карамелита!
17.08.2017 08:42
Спомняш ли си как завършваше филмът с Мерилин Монро - "Някои го предпочитат горещо"? Завършваше с репликата:

"Никой не е съвършен!"
цитирай
2. karamelita - Спомняш ли си как завършваше филмът ...
17.08.2017 10:03
missana написа:
Спомняш ли си как завършваше филмът с Мерилин Монро - "Някои го предпочитат горещо"? Завършваше с репликата:

"Никой не е съвършен!"

Бе ясен си ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633589
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031