Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 16:15 - Море...
Автор: travellady Категория: Туризъм   
Прочетен: 308 Коментари: 0 Гласове:
2



             Здравейте, скъпи блогъри! Аз продължавам своята обиколка из прекрасна Холандия. Днес ще предствая на вашето внимание един забележителен морски град наиме Домбург. Намира се на полуостров Валчерен в провинция Зееланд и е административното седалище на община Veere.
    Преди да се отправя към Домбург си зададох въпроса: Защо хората ходят на почивка на Северно море? За мен това беше немислимо и странно. Когато стъпих на това място си отговорих на въпроса - защото е красиво! Мястото притежава характерана за севера архитектура с ниски,малки,симпатични със заострен покрив сгради. Градчето е цветно и китно. Сигурно много от вас си казват , че там е студено и неприветливо за туристи, но не е съвсем така. Е да може би не е толкова топло колкото в България, но на мен това ми хареса. Веднага след пристигането ми там се отправих към плажа :) (Естествено!). Времето беше хубаво. Плажната ивица е сравнително голяма за това малко градче или с други думи има място за всички. Ако някой иска може да си наеме шезлонг, чадър или каквото поиска. Внимание: тук винаги има вятър, така че идеята за чадър не е много добра. Водата беше сравнително топла,но когато човек излезе мокър и го подухне студеният вятър усещането не е много приятно :) Ако сте фенове на сърфа, мястото е добро.  Веднага след плажа гладна се отправих към централната алея да потърся нещо. Сигурно се досещате, че в един морски град е пълно със различни заведения предлагащи морски деликатеси... е аз не пропуснах да се почерпя с нещо вкусно , като например: порция миди ( 20 евро) и холандска бира (6 евро). След вкусната вечеря се отправих на крадка разходака из градчето. Не се наситх на малките прекрасни хотелчета , аромата на морски деликатеси и безбраойните колела. Най-ярко впечатление ми направи това ,че пред всяко заведение или магазинче имаше поставени купички с вода за нашите любимци, но тази гледка не е типична само за Добург, а за цяла Холандия. Хората тук са приветливи, говорещи на няколко езика и да не забравяме поздравът: "Ой,Ой"(Всеки път ме развеселява).
   Мисля,че трябва да спомена нещичко за цените, както в България ,така и тук цените се определят според сезона т.е. силен или слаб. Можете да откриете страя за двама на средна цена около 110 евро. Повтарям: зависи от сезона,хотелът, големина на стаята, изглед и много други фактори. Според мен е най-добре да си определите бюджет и според него да си планирате престоят там.
   TravelTipp: Задължително проверете прогнозата за времето, преди да си направите резервация. Все пак да не забравяме, че посоката е Север.
    Снимки:https://www.facebook.com/pg/travelladybg




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: travellady
Категория: Туризъм
Прочетен: 28888
Постинги: 19
Коментари: 18
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930